zondag 13 mei 2012

Another milestone..


Ik heb een Myki van Michiel gekregen! De Myki is vergelijkbaar met de Nederlandse OV-chipkaart waarmee ik gebruik kan maken van het openbaar vervoer in Melbourne. Weer een stap gezet dus..