..en haar avonturen aan de andere kant van de globe
zondag 13 mei 2012
Another milestone..
Ik heb een Myki van Michiel gekregen! De Myki is vergelijkbaar met de Nederlandse OV-chipkaart waarmee ik gebruik kan maken van het openbaar vervoer in Melbourne. Weer een stap gezet dus..
Nou kan je lekker door Melbourne crossen.
BeantwoordenVerwijderenMichiel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag daar in Melbourne!
Groeten van Willem, Pia en Oma Jet.
ps: sofie, jij ook van harte gefeliciteerd met je lief hè xxx
Michiel, jij ook van harte gefeliciteerd hè!!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van piwi