zondag 13 mei 2012

Another milestone..


Ik heb een Myki van Michiel gekregen! De Myki is vergelijkbaar met de Nederlandse OV-chipkaart waarmee ik gebruik kan maken van het openbaar vervoer in Melbourne. Weer een stap gezet dus..

2 opmerkingen:

  1. Nou kan je lekker door Melbourne crossen.

    Michiel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag daar in Melbourne!

    Groeten van Willem, Pia en Oma Jet.

    ps: sofie, jij ook van harte gefeliciteerd met je lief hè xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Michiel, jij ook van harte gefeliciteerd hè!!!

    groetjes van piwi

    BeantwoordenVerwijderen