maandag 30 april 2012
Voorbereidingen -- deel 2
Ja, en toen stond ik dus op de Rijswijkse vrijmarkt.. Je moet wat over hebben voor een groot avontuur in Australiƫ!
Omdat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om allemaal spullen (waar ik niets aan heb in Australiƫ)zomaar weg te gooien, besloot ik een paar weken geleden om dan maar ergens met Koninginnedag op de Vrijmarkt te staan. Dat zoiets niet zo eenvoudig zou zijn (voor een Delfts plekje had ik al half maart een reservering moeten maken.. wat nou, Vrijmarkt?!) wist ik op dat moment niet. Uiteindelijk hoorde ik via Haagse collega's vorige week dat de beste plek de Rijswijkse Vrijmarkt in de Herenstraat zou zijn. Vanmorgen om kwart over 6 stond ik naast m'n bed om even voor 7 uur een plekje te reserveren. Wat was het koud! Gelukkig kwam rond lunchtijd Ton me aflossen zodat ik een kop warme koffie kon drinken en wat zon kon opnemen. Om half 5 vertrok ik weer naar huis.
Eindstand: €166 verdiend.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
nou dat is toch mooi meegenomen... en alle beetjes helpen. xxx piwi
BeantwoordenVerwijderen