dinsdag 24 april 2012

Voorbereidingen


De afgelopen twee weekenden ben ik bezig geweest met de voorbereidingen van het grote Australië-avontuur. Ik heb alle verhuisdozen met spullen nog uit Amsterdam uitgezocht, en vervolgens gesorteerd in "weggooien", "verkopen", "laten staan" en "meenemen".

Vooral het deel dat ik wil verkopen is nog best groot. Ik ga met Koninginnedag met een kleedje op de Vrijmarkt staan en hoop zo toch van het merendeel af te komen ("boeken 1 euro!").

Het deel dat ik mee wil nemen naar Australië valt best mee. Het zijn een paar boeken die ik graag wil meenemen, wat cd's en dvd's, foto's, en vooral kleding (hee, met 4 seizoenen in een dag is dat niet geheel onbelangrijk!).

Na Koninginnedag wil ik de stand opmaken en kijken of het de moeite waard is om de spullen naar Australië te verschepen of per vliegtuig op te sturen.

Zo werken we langzaam het To Do lijstje af, maar.. er is nog genoeg te doen hoor!

1 opmerking:

  1. Nou er is nog een hoop werk aan de winkel, zo begrijp ik wel. Ik hoop voor je dat je goede zaken gaat doen op de vrijmarkt, we duimen voor je.
    Groeten voor jou en Michiel xxx pia

    BeantwoordenVerwijderen