Je zal er maar naast zitten in de bioscoop..
(Nee hoor, ik zit "er heel graag naast in de bioscoop". En, ik heb het mezelf aangedaan want ik wilde zelf zo nodig naar het Imax (soort van omniversum) om daar een 3d film over tornado's te kijken).
Liefde is... als je iemand met een zeer onflatteuze 3d bril nog leuk en aantrekkelijk vindt?
En bedankt... Geen overleg vooraf over wat je gaat plaatsen... Fijne indruk maak ik zo ... ;-P
BeantwoordenVerwijderenNee hoor. Super lief onderschrift, dat alles goed maakt. Tnx