zondag 22 april 2012

Hij kan ook soms best eng zijn...


Je zal er maar naast zitten in de bioscoop..
(Nee hoor, ik zit "er heel graag naast in de bioscoop". En, ik heb het mezelf aangedaan want ik wilde zelf zo nodig naar het Imax (soort van omniversum) om daar een 3d film over tornado's te kijken).
Liefde is... als je iemand met een zeer onflatteuze 3d bril nog leuk en aantrekkelijk vindt?

1 opmerking:

  1. En bedankt... Geen overleg vooraf over wat je gaat plaatsen... Fijne indruk maak ik zo ... ;-P

    Nee hoor. Super lief onderschrift, dat alles goed maakt. Tnx

    BeantwoordenVerwijderen