De Wereld van Sofie

..en haar avonturen aan de andere kant van de globe

vrijdag 13 april 2012

De volgende stap is gezet!


Ik heb vandaag een Working Holiday Visum toegekend gekregen zodat ik een jaar mag wonen en werken in Australiƫ..
Gepost door Sofie op 11:53
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ▼  2012 (39)
    • ►  september (5)
    • ►  augustus (14)
    • ►  juni (2)
    • ►  mei (1)
    • ▼  april (17)
      • Voorbereidingen -- deel 2
      • Voorbereidingen
      • Maar zij gelukkig ook..
      • Hij kan ook soms best eng zijn...
      • Australian Blue Skies
      • I have the best boyfriend EVER
      • Nog een stap gezet!
      • Outdoor "sit in" movie
      • Kunst in de Jungle
      • I Follow You
      • "Ons" buurtje
      • Sofie's kennismaking met een bloedzuiger
      • Een korte impressie -- deel 2
      • Zoekplaatje -- deel 2
      • De volgende stap is gezet!
      • Zoekplaatje
      • Een korte impressie van de afgelopen weken

Over mij

Mijn foto
Sofie
Globetrotter
Mijn volledige profiel tonen

Weerbericht

Weather Forecast | Weather Maps | Weather Radar
Thema Reizen. Thema-afbeeldingen van enot-poloskun. Mogelijk gemaakt door Blogger.