Mijn eerste dag bij African Wildlife Safaris zit erop. En wat ben ik gesloopt zeg! Het was een dag vol luisteren, die in het teken stond van het inwerkprogramma. Ik heb een kennismakingsronde gehad (de collega's lijken leuk), heb even achter mijn (hele mooie!) bureau gezeten en heb verder vooral in de board room geluisterd naar wat het bedrijf inhoudt, wat mijn positie inhoudt, etc.
Morgen begin ik met een training in het reserveringssysteem dat we gebruiken, dat maandag verder vervolgd wordt. En vanaf dan begin ik met het echte werk, weliswaar voorlopig nog wel met zijwieltjes.
Heel veel succes!!!!
BeantwoordenVerwijderenliefs piwi
Go for it girl, good luck!
BeantwoordenVerwijderenWij schatten het zo in: die "zijwieltjes" kunnen er voor het einde van de nieuwe week wel weer af!
BeantwoordenVerwijderenLiefs,
XXXJ&EXXX