donderdag 13 september 2012

P.s. 3

Het tweede interview gisteren ging goed, voor zover ik dat kon peilen. Ze vroegen nog een aantal vragen, en gingen wat dieper in op een aantal onderwerpen van de vorige keer. Verder moest ik m'n referenties doormailen zodat ze daar contact mee konden opnemen. Nu is het dus een kwestie van afwachten. Ik verwacht op z'n vroegst begin volgende week iets te horen, nadat de referentiecheck is afgerond. Dus nog steeds.. fingers crossed!

Verder gaat het hier z'n gangetje. Het weer is erg wisselvallig, na een aantal prachtige en warme dagen begin deze week. Ik ga nog steeds elke dag naar de sportschool omdat mezelf kennende, dat zal afnemen zodra ik werk heb. Ook heb ik me deze week weer voor nieuwe cursussen opgegeven, eind september en begin oktober (Japanese Bookbinding, Perfume Masterclass, Making Paper Bowls) dus dat houdt me ook bezig.

Ik hou jullie allen op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. We zijn hier een beetje down opgestaan, want de VVD is helaas weer de grootste met 41 zetels, PvdA 39!

    Gelukkig hebben we nog hoop op een positieve uitslag van jouw sollicitatiegesprekken. Yes, we keep our fingers crossed.
    Liefs voor jullie twee
    van ons twee: J&E

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi lieve Jan en Els,

      Ik hoop jullie, ondanks het down opstaan wegens de overwinning van de VVD, te kunnen verblijden, want: ik ben aangenomen!!!!

      Liefs,
      Sofie

      Verwijderen