zaterdag 15 september 2012

P.s. 4

Ik ben aangenomen!!!!!!!

Donderdag de 20e begin ik. Jippie, eindelijk kunnen we in het weekend boodschappen doen en schoonmaken (haha..) want.. ik heb een job!

5 opmerkingen:

  1. Jeeeee!!! Heb je verdiend, deze mooie baan. Wordt helemaal leuk.

    Ik trek de champagne open en dinsdag vieren we het officieel.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd Sofie.
    Schijnt, ondanks de regen bij jullie, toch een beetje de zon.

    Veel liefs voor jou en Michiel,
    XXXJ&EXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte !!!!! super voor je, voor jullie beide ook, spannend !

    nu begint het echt liefs van ons beide, Anna& JM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net terug van vakantie (in Bretagne) lezen we het goeie nieuws: van harte! Goed gedaan! Veel succes!
    Liefs, F&B

    BeantwoordenVerwijderen