..en haar avonturen aan de andere kant van de globe
Jeeeee!!! Heb je verdiend, deze mooie baan. Wordt helemaal leuk. Ik trek de champagne open en dinsdag vieren we het officieel. X
Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd Sofie.Schijnt, ondanks de regen bij jullie, toch een beetje de zon.Veel liefs voor jou en Michiel,XXXJ&EXXX
Van harte !!!!! super voor je, voor jullie beide ook, spannend !nu begint het echt liefs van ons beide, Anna& JM
Geweldig, Gefeliciteerd!!!! xxx piwi
Net terug van vakantie (in Bretagne) lezen we het goeie nieuws: van harte! Goed gedaan! Veel succes!Liefs, F&B
Jeeeee!!! Heb je verdiend, deze mooie baan. Wordt helemaal leuk.
BeantwoordenVerwijderenIk trek de champagne open en dinsdag vieren we het officieel.
X
Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd Sofie.
BeantwoordenVerwijderenSchijnt, ondanks de regen bij jullie, toch een beetje de zon.
Veel liefs voor jou en Michiel,
XXXJ&EXXX
Van harte !!!!! super voor je, voor jullie beide ook, spannend !
BeantwoordenVerwijderennu begint het echt liefs van ons beide, Anna& JM
Geweldig, Gefeliciteerd!!!! xxx piwi
BeantwoordenVerwijderenNet terug van vakantie (in Bretagne) lezen we het goeie nieuws: van harte! Goed gedaan! Veel succes!
BeantwoordenVerwijderenLiefs, F&B