Eindelijk een bericht. Ik was van plan al meteen bij aankomst iets te schrijven op het blog, maar helaas.. dat is er allemaal niet van gekomen.
Ik ben nu 2,5 week hier en allemachtig wat is de tijd voorbij gevlogen. De eerste paar dagen had Michiel vrijgenomen zodat we het huis wat meer op mij konden aanpassen, dus gingen we naar de IKEA, de Kmart, noem maar op. De de week erop, vorige week dus, was Michiel weer aan het werk en had ik de tijd om een bankrekening te openen, een telefoonnummer te regelen, een tax file number aan te vragen, al die dingen die je moet regelen in een nieuw land. Ook begon ik met het zoeken naar banen. Helaas is op dat vlak weinig nieuws te melden. Ik solliciteer nu al een week maar nog geen succes. Ik laat de hoop niet zakken, het is pas een week dat ik aan het zoeken ben.
Hoe kom ik de dagen door? Ik heb best geluk met het weer, dus naast rondwandelen en van het mooie weer genieten, ben ik vooral huisvrouw aan het spelen. Ik maak schoon, doe boodschappen, doe de was, kook, enzovoort. Niet mijn favoriete dagbestedingen (muv het koken) maar het houdt me wel lekker bezig.
Ik hoop wel gewoon spoedig iets van werk te vinden, hoe tijdelijk van aard ook. Dan denk ik dat ik pas echt m'n draai kan vinden. Maar tot die tijd vermaak ik me prima. Het huis is in ieder geval kraakhelderschoon!
En omdat vrijdag schoonmaakdag is, en ik natuurlijk reuzetrots ben op hoe mooi en schoon het er allemaal uitziet, hierbij ook wat fotootjes.
De keuken
De zithoek
De slaapkamer
De slaapkamer van een andere hoek genomen met de mooie nieuwe prent aan de muur
Nou, ik ga snel aan het eten beginnen. Ik zal snel weer een update plaatsen..beloofd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten