Zaterdag kwamen we uit bij een Afghaans restaurant, genaamd Afghan Gallery. Ik wilde hier de vorige keer al stiekem naartoe omdat ik wel eerder goede verhalen over de Afghaanse keuken gehoord had. En, het was erg geslaagd! Het restaurant zat stampvol, we hadden geluk dat we nog een tafeltje konden vinden. Het publiek was inderdaad lichtelijk geitenwollen sokken vermoedelijk omdat je er goed vegetarisch/veganistisch kunt eten. Het eten was erg lekker, een mix tussen de Midden-Oosterse kruiden (Libanees/Turks) en Indiase curries. Zo had Michiel een Lamb Curry en ik een Lamb Kebab. Het beste uit twee werelden en zeker het herhalen waard.
maandag 6 augustus 2012
One night in.. Afghanistan?!
Afgelopen zaterdag besloten we een hapje uit eten te gaan, in Fitzroy. Zoals ik al eerder aangaf, is Fitzroy een beetje rommelige alternatieve geitenwollen sokken wijk. Je kunt er talloze tweedehandswinkeltjes vinden, veganistische restaurants, yoga clubs, enzovoort. Maar naast "al dat alternatieve" zijn er ook luxere winkels en restaurants met keukens uit alle mogelijke windhoeken.
Zaterdag kwamen we uit bij een Afghaans restaurant, genaamd Afghan Gallery. Ik wilde hier de vorige keer al stiekem naartoe omdat ik wel eerder goede verhalen over de Afghaanse keuken gehoord had. En, het was erg geslaagd! Het restaurant zat stampvol, we hadden geluk dat we nog een tafeltje konden vinden. Het publiek was inderdaad lichtelijk geitenwollen sokken vermoedelijk omdat je er goed vegetarisch/veganistisch kunt eten. Het eten was erg lekker, een mix tussen de Midden-Oosterse kruiden (Libanees/Turks) en Indiase curries. Zo had Michiel een Lamb Curry en ik een Lamb Kebab. Het beste uit twee werelden en zeker het herhalen waard.
Zaterdag kwamen we uit bij een Afghaans restaurant, genaamd Afghan Gallery. Ik wilde hier de vorige keer al stiekem naartoe omdat ik wel eerder goede verhalen over de Afghaanse keuken gehoord had. En, het was erg geslaagd! Het restaurant zat stampvol, we hadden geluk dat we nog een tafeltje konden vinden. Het publiek was inderdaad lichtelijk geitenwollen sokken vermoedelijk omdat je er goed vegetarisch/veganistisch kunt eten. Het eten was erg lekker, een mix tussen de Midden-Oosterse kruiden (Libanees/Turks) en Indiase curries. Zo had Michiel een Lamb Curry en ik een Lamb Kebab. Het beste uit twee werelden en zeker het herhalen waard.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten