zaterdag 21 april 2012

Australian Blue Skies

















Ik heb in de 6 weken ontzettend mooi weer gehad. Echt, ik heb heel veel geluk gehad wat betreft het weer. Toch heeft het af en toe ook behoorlijk gespookt. Melbourne heeft echt 4 seizoenen in 1 dag wat dat betreft.
Wat me wel opviel was dat als er een blauwe lucht is, het écht heel blauw is. Daarom hier wat fotootjes van die mooie Australische hemels, zowel van maart als november.

1 opmerking:

  1. Dat ziet er weer heel goed uit, evenals de kunst in de jungle. Erg leuk! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen