donderdag 12 april 2012

Een korte impressie van de afgelopen weken





















1 opmerking:

  1. Love and spring are in the air....

    Bonjour Sofie et Michiel,

    Wat een prachtige en leuke foto's van jullie laatste samenzijn in Melbourne. En wat een gezellig buurtje dat "ittle Italy" Sfeervolle plek om te wonen en te werken. Lijkt ons heel praktisch voor jullie met al die restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Zeker als je allebei werkt. Hoe zijn trouwens de winkeltijden in Melbourne?

    Overigens nog complimenten voor je kordate optreden Michiel, wat betreft de verwijdering van die enge bloedzuiger op Sofie's been. Die griezels kunnen toch hele nare gevolgen hebben, als je er niet op tijd bij bent om ze te verwijderen. We merken het wel Sofie, je bent in goede handen bij Michiel!

    Keep going strong you two. After all, what is three months in a lifetime?!
    Gros bisous de nous,
    J&E

    BeantwoordenVerwijderen