
Het vliegticket is geboekt (een enkeltje, ha ha)! 15 juli vertrek ik om 18:55 met KoreanAir richting Melbourne, waar ik de 17e in de ochtend aankom, met als tussenstop Seoul. Zuid-Korea, het is weer eens wat anders.
Het aftellen kan beginnen.. Australia, here I come!
Jeee. Ik ben super happy dat we elkaar dan weer zien. En ik ben erg blij dat de vlucht nu ook geregeld is.
BeantwoordenVerwijderenEr wacht een heerlijk huis op je: ons huis. En je vriendje die niet kan wachten tot hij je weer kan omhelsen.