



Nu jullie weten dat ik spoedig terugkeer, is het misschien ook wel leuk om
te weten wáár ik dan precies kom te wonen.
Nou hier dus:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melbourne
Naast dat Michiel's appartement (hoewel ik hem nu hoor zeggen
"ONS" appartement, zo graag wil hij me thuis laten voelen) er heel
mooi uitziet, is ook de locatie perfect. Het appartement ligt aan Drummond
Street, een straat die door de wijk Carlton heenloopt. Carlton wordt
ook wel Little Italy genoemd, en dat is zeker te merken aan alle Italiaanse
restaurantjes, winkels en luidruchtige inwoners. Parallel aan Drummond Street
loopt Lygon Street, dé straat waar je dus al die leuke winkeltjes en
restaurantjes kunt vinden (zie foto's). Vanuit Carlton kan je vervolgens
makkelijk lopen naar alle andere wijken van Melbourne zoals Fitzroy (hippie
wijk) en het CBD (Central Business District).
te weten wáár ik dan precies kom te wonen.
Nou hier dus:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melbourne
Naast dat Michiel's appartement (hoewel ik hem nu hoor zeggen
"ONS" appartement, zo graag wil hij me thuis laten voelen) er heel
mooi uitziet, is ook de locatie perfect. Het appartement ligt aan Drummond
Street, een straat die door de wijk Carlton heenloopt. Carlton wordt
ook wel Little Italy genoemd, en dat is zeker te merken aan alle Italiaanse
restaurantjes, winkels en luidruchtige inwoners. Parallel aan Drummond Street
loopt Lygon Street, dé straat waar je dus al die leuke winkeltjes en
restaurantjes kunt vinden (zie foto's). Vanuit Carlton kan je vervolgens
makkelijk lopen naar alle andere wijken van Melbourne zoals Fitzroy (hippie
wijk) en het CBD (Central Business District).
Het is een fijne wijk om rond te wandelen en vooral ook om te wonen. Dat komt dus zeker wel goed daar.
Dat heb je goed aangevoeld: "ons" appartement.
BeantwoordenVerwijderen:-P
BeantwoordenVerwijderenHallo Sofie en Michiel,
BeantwoordenVerwijderenWat een gezellige buurt, dat vraagt om een reisje tgt naar Melbourne (en Sydney en.....)!En wat die bloedzuiger betreft: wat een engerd, ik zou echt accuut gaan gillen. Maar met zo'n prins in de buurt hou je je wel in.
Veel liefs voor jullie beidjes,
xxx piwi