vrijdag 17 augustus 2012

Luna 1878 part 2

Ik was dan wel van plan om in dit blogbericht het verloop van het wijvat/de vijver te behandelen, maar vanwege de regen gisteren en eergisteren heeft dat wat vertraging opgelopen.

In plaats daarvan: Luna 1878, de markt waar we vorige week naartoe zijn gegaan. We waren daar zo enthousiast over dat we graag een tweede keer sfeer wilden proeven. Gisteravond regende het ontzettend hard, we hadden beiden geen paraplu en toch trotseerden we weer en wind om naar de markt te gaan. Gelukkig was de markt zelf overdekt..

Eenmaal aangekomen, schrok ik me een hoedje. Het was minstens twee keer zo druk als de vorige keer! Minstens! Kennelijk doet mond-tot-mond reclame wonderen. Bij alle stalletjes stonden enorme rijen. Tafeltjes om aan te eten was een sport. Na een tijdje vonden we twee plekken dus parkeerden we Michiel aan de tafel en ging ik op jacht naar eten. Ik heb 20 minuten gewacht op de eerste gang; Mexicaanse tacos. Vervolgens liepen we wat rond, haalden we een glaasje wijn, parkeerden we Michiel weer en haalde ik Amerikaanse spareribs. Allemaal erg lekker maar wat een gedoe met die rijen en gebrek aan plek.

Toch was de sfeer nog steeds leuk en de wijn en het eten lekker.









Ik denk dat dit echter wel de laatste keer was dat we naar Luna 1878 gaan. Het was leuk, maar een derde keer wordt wat teveel. Desalniettemin, ontzettend leuk. Ik hoop op een vergelijkbare markt onder de sterrenhemel in de zomer. Mmm.. zomer..

3 opmerkingen:

  1. Die drukte kwam natuurlijk door al die regen. Iedereen zocht zijn heil in lekker overdekt uit eten. Tsja, je moet soms wat doen voor de kost!
    Liefs, J&E

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk kwam ik er weer eens toe jouw weblog te bekijken. Leuk hoor al die verhalen, maar mond-op-mond reclame spreekt mij niet zo aan; mond-tot-mond reclame lijkt me beter. Heb je haar weer, die taalfreak! En hoe zit het met Katie en haar winkel? Is dat nog iets geworden?
    Liefs en groetjes,
    F&B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik denk dat het door de bandjes kwam, was het een beetje goede muziek?
    liefs piwi

    BeantwoordenVerwijderen