Zaterdag waren Michiel en ik een wandeling door Rathdowne Village wezen maken, een kleine concentratie van winkeltjes en restaurantjes in Carlton North. Omdat we zaterdag bij twee winkels advertenties in de etalage zagen hangen dat ze op zoek naar personeel waren, besloot ik vandaag terug te gaan om de contactgegevens te noteren en te solliciteren.
Onderweg heb ik een aantal foto's gemaakt omdat het zo'n sfeervol buurtje is.
Wat betreft de sollicitaties; naar één winkel (Belki, een sieraden/huisdecoratie winkel) heb ik inmiddels al m'n cv opgestuurd, de andere (Katie Hosking, een Australische modeontwerpster) moet ik nog benaderen.
Fingers crossed!


Dat ziet er gezellig uit! En nu maar hopen dat het wat wordt in één van die winkeltjes. We zullen heel veel voor je duimen. Liefs en kus voor jullie beidjes van piwi xxx
BeantwoordenVerwijderenLeuk Sofie. Het doet ook erg Amerikaans aan. Succes met je sollicitaties.
BeantwoordenVerwijderenVeel liefs(ook voor Michiel),
xxxJan&Elsxx